KraftZone Server: mc.kraftzone.net

=====================================================

Shoutbox

Pages: [1] 2 3 ... 55
  • RGB Sheepman:
  • My bad for being a dick to you pepsi, but yeah i just dont like the jokes evens, never can tell if there with or at you(atleast sometimes).  I dont take easy to it, plus what the purpose of doing so. But iv always seen you as a pretty cool cat. My bad for being such a dick though, i mean never really hung out with/talked on the server so yeah. Also i doubt it will these days; humor is pretty much everywhere, just like fools; We are taught to idolize them.  Anyway no problem, i dident really want one i just wanted to post to crane, plus feel like im not apart of a poor acting kind of sling. All in All, i wish you well pepsi, i wish i could say that for the people i really fucking despise
  • August 10, 2017, 04:18:13 pm
  • Pepsi87:
  • I like the sound of jester -looks into distance while touching chin- but yeah sheep. But there's nothing against your crane, I have no opinion of it. I have nothing against you either. I'm not throwing shade, I just am naturally slick of the mouth, but I mean it in no negative way, I can joke a little less that way if you want because some really don't understand my humor sometimes and yeah it'll probably get me beat up one day but. I'm sorry I offended you, I meant no disrespect by it, I never have and probably never will have a problem with you. You seem like a cool and down to earth guy. But I'm glad you were straight up with how you felt, and I appreciate your honestly and that we could settle this :)
  • August 08, 2017, 11:23:17 am
  • RGB Sheepman:
  • Alright. Ill admit i shouldent have been so mean to you pepsi, but really i just do believe you are being a little more antsy with me, like the W/E sounds funny really huh? my point is that yeah you had a limit, like staff= did; however there were other methods such as DIVIDE AND CONKA! in which could have been used, but instead it couldent be done in an instant, so no more time was enacted.  Ill admit it does get annoying sometimes, when trying to work on own stuff/other players needs but it wasent that big of an area just 25000< blocks i recall is what wasent able to be done. So long in long i felt because i was a worthless shit there was no need for you to even think anymore, and left me be. Maybe something/someone cared more about could have been diff. But whatever. Your right pepsi i should keep more private, this a private matter, really :S i can explain all in all but does it really matter? Im just getting to that being a "jokester", you might end up being the "jester" lol. Just dont like your input.  You may not like mine but just say it. "I dont like the crane or the fact it strengthens the shoulders"

    Anyway yeah Koolio you are right, i do like though i 3rd party sourced your advice, i forget exactly what but builds character and confidence! i only took such advice as i could relate to it(as if it were my own)!!! Plus the wings, particuarly the crane :) (there different types) But yeah dident mean to get so mad at pepsi.  I agree with what your saying, its always like this in life, internet just becoming a resource for sales more then ever, and people are just being people, asusual. All of them gotta manipulate to make money, so they can feed there greed. You can have a shit buisness, but pay for good reviews that arent questioned. LOL! sad times. first world problems. what meandering scum.


    Just keep working on the zone, its a good thing its good you can write alot but bestnot, just keep it to the zone. :)
  • August 05, 2017, 06:30:22 pm
  • Koolio:
  • I don't think pepsi meant it malicously sheepman just messing around, but you obviously had some things to get off your chest and that's fine.

    I liked the crane picture and was happy to see it. It's good you explained what it meant to you :)

    As for my advice, honestly I rarely give advice at all, unless I've taken or taking my own advice. My best advice is don't take advice or influence from strangers ..lol funny right :D ... I should say people you don't know or have any reason to trust anyway. Like from tv/film shows, news anchors, 'specialists', religious leaders, teachers, journalists etc.


    People are so easily influenced by those they don't really know, Anyway I wrote a whole bunch more getting deep into it, but my pc blue screened which it hasn't done in a long while, so I dunno I'll take that as probably best not say much. I wish I did, but Kz isn't completely vetted by me on those I would want here or not. Internet is no safe place anymore, Knowledge and information or the gems of truth and wisdom are like nuggets of gold in a sea of shit these days. As for kz or the zone as you put, no idea what will happen in the future with it. I could write for ages what I'd like to happen but rather not right now. :)
  • August 04, 2017, 11:59:38 pm
  • Pepsi87:
  • I'm not attacking you, by any means. Sorry if I come across that way. But that's just who I am." A jokester"
  • August 04, 2017, 06:28:09 pm
  • Pepsi87:
  • Honestly this is a bit much for a shoutbox, might swell make a thread on it. But no I've never had a problem with you. Honestly thought we were cool. I just am naturally a snarky, smartass. Even in person. A lot like frank or slyguy you could say. I don't mean half the shit I say, typically just say it to say it. As for the world edit thing, Koolio set a limit waaaay back to how much we could world edit, so ''tis why I probably couldn't do It all, though it's been a while so I don't recall the actual scenario. And "see you on the battlefield" is just some dumb shit I thought of at that moment. Maybe typing 'lol' at the end of it would propose that I don't mean it? Anyways yeah, it IS a shoutbox, so not to sound rude or frank (haaah get it frank159) but if you're gonna have a conversation with him, maybe the shoutbox isn't the place?
  • August 04, 2017, 06:23:50 pm
  • RGB Sheepman:
  • I mean, Shawn/Sean dont know which one lol but i recall your name is that, i dont really have a problem with you as a person. Really now. But trying to attack me at every off set, recently when indirectly referring to Koolio(some direct) not going to be a good ploy.  Like why? just like with kott, i mean that dident mean shit all in all, but goes to show you wanted me out as a staff, just like now you keep trying to be a jokester.  Got a problem with me? Just say it
  • August 04, 2017, 05:53:25 pm
  • RGB Sheepman:
  • yeah i do mean it all, why the fuck would i type it if i dident? dont matter if no one reads it i can just re iterate it.

    Really though maybe thats were i start to imagine things but i guess iv imagined for a long time that youve had somekind of problem with me. I mean cant really type much, as to now just little things like trying to be a smart ass doesent really fully contribute to not like someone, type snarky stupid things about what i got to type. Really to mention i remeber you in zone, you wouldent even world edit for me one time since you couldent do the whole thing in 1 go lol, thats just you though but really gets me is the fact Kott would refer to you as an enemy of mine, simply stating "pepsi thinks you dont derserve to be staff" lol! probably because you were jealous. And i dont think its stops there!

    For example; does when i say something in refferal to koolio; do you respond?????? youve done it atleast 3 times now. does something with me not fully directly reffering to Koolio, give you something to make a cheesy comment about?? Really man, i dont get how what i type to koolio became your philosophy of life but alright, i guess your just hear things when i say them to koolio, LOL! dont worrie peppy! Koogie bear right here! you can type to him to you know! Dont get jealous! Theres plenty of Koolio to go around! Maybe im just crazy, just my imagination at play.

    But really,  i dont think you being douche to my comments that are to another man(Koolio) are just simply fun filled imaginative joy! Just a random typing. Maybe to you, but im sure theres alot of connections your making that you dont realize your making, like hearing things when you read, or interpreting as you say it from reading out loud.    Heck thats just what im doing to, making connections. Connections why Pepsi thinks they can be a douche bag to me, which i dont believe is non canon. 

    "See you on the battlefield" Like what the fuck do you even meme?
  • August 04, 2017, 05:32:16 pm
  • Pepsi87:
  • But seriously tho sheep, is all of that for real that you typed? Lol like if it was, I wasn't trying to come at you, I just made a connection in my head was all.
  • August 04, 2017, 02:38:43 pm
  • Pepsi87:
  • Teehee
  • August 04, 2017, 02:34:55 pm
  • Pepsi87:
  • Shit statue reminds me of South Park when stans dad is on the toilet and he takes that's massive shit and goes spiraling in the air
  • August 04, 2017, 02:34:49 pm
  • Komaquest:
  • Its 3:33 AM where im at right now, doing summer work for AP US History and all that but decided to go down memory lane. Anyway just wanted to see how things were doing around here  \_(ツ)_/ -Koma
  • August 04, 2017, 11:35:00 am
  • RGB Sheepman:
  • what? thats wut.
  • August 04, 2017, 10:49:59 am
  • Pepsi87:
  • Wut
  • August 04, 2017, 07:42:52 am
  • RGB Sheepman:

  • just a recap :)
  • August 04, 2017, 05:53:27 am
  • RGB Sheepman:
  • New line.

    Ok so Koolio is inspirational :) i mean not to go over sapp im a man just like any other person but really overall Koolio you give some good advice! why i am inspired and love zone, sure maybe not always just in my own opinion; like saying things in life arent relevant to zone man! If you take a shit its relevant to zone!! Think about it, if you dont move (atleast if you dident require to) the waste in your body, you will fill up and die a shit statue. Or if you arent careful you might get a disease like diarrhea and die/unable to continue on from bad shits, then there would be no zone ever. So when you got bigs things like zone all i gotta say is little things like that do matter because zone is so massive.  All factors matter. But thats me.

     Though i was inspired by the advice you told pepsi, Koolio. When he was a sad lad posting his senior im pretty sure it was pictures with a funny smile(recall needed braces lol! i know that one well) you gave the advice of a few things, but really struck me is exercising! exercise a good thing, particularly working out  and at time i was entropy/not stabilized in life situation so i wasent working out, hence was more sad then. So i wouldent want to talk about exercise remote, when im not exercising/not making health conscious(to say the least) choice that may determine outlook for a long term future.


    Overall I thank you Koolio for the good advice and i would say to you is be up! :) :) :) :D This crane just helps remind me of things of times werent better but got better, in which things might not be better but will get better.  So i shared it here to be happy, make me fly and think of zone :) show you to and everyone, Atleast what the crane means to me.
  • August 03, 2017, 01:29:49 pm
  • RGB Sheepman:
  • i just have one question end of all this.

    Did you just threaten me?
  • August 03, 2017, 12:31:15 pm
  • RGB Sheepman:
  • really to, my methodoloy of "the wings"you do not need redbull, or to buy anything to help you. Its all based on the cost of energy you put out as a person.  so when your an old man your not blaming society/age for neglect on your body.  Not to mention your own health now as a youngin. But W/E i guess being happy for some cost to much, being miserable and angry is how to be happy these days.
  • August 03, 2017, 12:12:22 pm
  • RGB Sheepman:
  • in response to Koolio to:

    Yeah...... WHEN PEOPLE ARENT MAKING DARK AND MALICIOUS!
  • August 03, 2017, 11:53:41 am
  • RGB Sheepman:
  • see me on the battlefield? lol for what your war in response to your disregarded spiteful comments? Okay. Load up the stomach full of shit, get ready to start shooting!!! Emmm, poop or poop insults? Lol!  Idk man but seriously your are a dumb mother fucker. Even a few months back koolio was giving you workout tips because you were posting your class photos because someone called you ugly man. Like what the fuck lol seriously i felt bad, dident say anything since i have my own issues/struggles like this shit to go through. But thats none of my buisness. Anyway man just keep being a queef, keep striking me at any chance you can get at any word i type! Keep the war crys up! Im sure it will pay off one day!
  • August 03, 2017, 11:50:03 am
  • RGB Sheepman:
  • Litterally, you got a problem with me, you respond to me, i dont really care what you type in this shoutbox unless your trying to come at me, which you already have it obvious you got a problem bro, youve been on the battlefield since you been on KZ, youve just been a cry baby bitch that does nothing but bring your teenage bullshit here like someone cares to be a real certified dumbass with you. Im sharing an exercise i learned becuase i care about something like staying in shape, make a joke to be fuckin happy in life. What the fuck you do? Try to destroy my happiness with your lame comments because thats all you got to contribute? Please, if there was a hell/heaven you believed in you better hope you aint going for it, zeros your best bet; Just to no longer exist would be a blessing for you. Because your always posting stupid shit, so no your no crazy actually i take that back. I know youve talked shit behind my back with kott all way back then, you dont think you arent the same way now? Still just a scumbag who hates someone because they got support 'in a game' and you wont worth the time or the effort because you dident have it for zone. Zones a differenet story and ill admit iv let it down :,( but really you fucking clown, stop trying to attack me you fuckin fag, all you got to say to me is shit trying to come at me, anyone can read it here. Nothing bad with this bird, just with your stupid skitzo brain.
  • August 03, 2017, 11:35:23 am
  • RGB Sheepman:
  • and PS: lucky i dident call you stupid, because thats the next explanation for your inconsistent statement.
  • August 03, 2017, 11:26:00 am
  • RGB Sheepman:
  • youve been on the battlefield since iv know you existed, you couldent even world edit right ffs
  • August 03, 2017, 11:24:32 am
  • Pepsi87:
  • Calling me crazy eh? ill see you on the battlefield sir
  • August 03, 2017, 11:22:14 am
  • RGB Sheepman:
  • Well, i dident know it reading sounded like anything, unless maybe you have schizophrenia. But no offense taken. Just how the voices in your head interpret it
  • August 03, 2017, 11:16:24 am
  • Pepsi87:
  • "ofcourse! this is ingenuity at its finest! Poor Posture has its days numbered!" sounds like a slogan for a cheap back pain infomercial lol, not calling you cheap but it just sounds like a cliche black and white poor acting kind of sling.
  • August 03, 2017, 08:53:53 am
  • RGB Sheepman:
  • ofcourse! this is ingenuity at its finest! Poor Posture has its days numbered!
  • August 02, 2017, 04:31:18 pm
  • Koolio:
  • Something more bright and cheerful I see =)
  • July 31, 2017, 02:01:06 am
  • RGB Sheepman:

  • :)
  • July 30, 2017, 03:25:53 am
  • Koolio:

  • The best parts are sarge peeking through the door wearing a bomb strap vest with a tie on... would watch a full length film like this lol.. its surprisingly good.
  • July 24, 2017, 09:01:39 pm
  • Pepsi87:
  • "England ain't it" lmaoo, take a trip to Colorado Arizona or California, miles of open road/dirt roads. Perfect for speeding like crazy or having a race type car. I live in the city of Florida so there's not much room to go over 50 anywhere so the only freedom I get is the highway or empty parking lots.
  • July 24, 2017, 03:15:19 am
  • Koolio:
  • friend had a modded honda back in my college days, specifically which one no idea.. I'm rubbish with car models, its just a vehicle to me.. that comes from living in england where there really ain't the roads where I live that aren't fking littered with speed cameras, and generally roads with 20-40mph speed limits. Better places in the world to enjoy having a fast car.. england ain't it.
  • July 24, 2017, 12:32:31 am
  • Pepsi87:
  • Here she blows

    http://imgur.com/a/d4aHx
  • July 23, 2017, 10:28:14 am
  • Pepsi87:
  • I meant *though a cop* not thought. And are you crazy?? Civics are the best type of car to beef up and turn into a racing car. Put new bumpers on, super tint the windows, engine swap for a 6cyl or turbo or vtec, and throw a spoiler on and you're good to go. That's what mine is." Honda Civic del sol" is the full name
  • July 23, 2017, 10:20:52 am
  • Pepsi87:
  • Yeah vtecs are nice. Once I hit 40, the vtec kicks in and I start flying jump from 40-90 in like 3 seconds. I was going 120 on the highway the other night, bastard challenger thought he was slick. I don't think so. Thought a cop ended up zooming past by me, easily going way over 120 with his lights on. Thought I was gonna get popped but obviously he had more important things to do
  • July 23, 2017, 10:18:35 am
  • Kaleb:
  • Not very good of a car but still pretty fast
  • July 23, 2017, 04:21:10 am
  • Kaleb:
  • I got a Honda Civic vtec
  • July 22, 2017, 06:59:11 am
  • Pepsi87:
  • A vtec too
  • July 21, 2017, 06:33:48 pm
  • Pepsi87:
  • I just bought a 97 honda del sol. Pretty sweeeeut. She's fast
  • July 21, 2017, 06:33:40 pm
  • Kaleb:
  • Cars are pretty lit
  • July 20, 2017, 05:58:13 pm
Pages: [1] 2 3 ... 55